Workshops

Vi gillar en genomtänkt start på er kommunikationsresa. För att er kommunikation ska få effekt behöver den först sättas ihop på ett anpassat och smart sätt. Anpassat för att nå de kunder ni vill, med de verktyg ni har och med den kostnad ni tycker det är värt.

Här är mina enkla Workshops – en bra början för att skapa en smart marknadskommunikation!

Web workshop

8000SEK
  • 1. Presentation2. Nuläge (t ex SWOT)3. Framtidsvision (med bolaget)4. Målgrupper (för hemsidan)5. Målgruppernas aktiviteter/behov (på hemsidan)6. Andra kommunikativa/säljande insatser planerade (aktiviteter, kanaler etc)7. Prioriteringar8. Planering/tidplan
  • Engångskostnad

Social media Workshop

9000SEK
  • Innehål som web workshop, men med ytterligare delar som handlar om de olika kanalerna och deras målgrupper/fördelar och möjligheter.
  • Produktion och stöd för sociala kanaler
  • Engångskostnad

Ert nya Varumärke

18000SEK
  • Hur vill ni ert företag ska uppfattas, hur görs affärerna och var, vet ni vad bolaget/varumärket ska heta, har ni koll på domänadresser…

    Många delar ska sättas för att skapa ett långsiktigt och väl genomarbetat varumärke. Vi tar er igenom de första stegen.

  • Engångskostnad

I samtliga lösningar ingår kostnader för efterföljande dokumentation – bild och text ägs av Anzelius Information och kommer att användas i marknadsföringssyfte om inget annat avtalas.